Breakfast at Jennie's

Gårdagen hos Jennie var suverän, mycket trevligt och jag fick med mig en jättefin foundation hem, jag som använder foundation typ två gånger per år ;). Värdinnan hade gjort det superfint och dukat upp smörgåsar, bullar, kakor, godis, ja en massa goa grejer och det blev massor över så jag och Sanna ska dit och käka frukost innan skolan, runt halv tio. Supermysigt.

Sitter just nu med min morgonsmoothie - hallon, jordgubbar och björnbär denna morgon :)
Efter föreläsningen blir det att säda köket och sen bara slappa framför teven, ska upp hyfsat tidigt imorgon för att göra stan.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt! =D Synd jag inte kunde vara med, men kände att jag hade så mycket som var tvungen att fixas med.. när ska du till stan imårrn? :)

2009-11-26 @ 12:06:45
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0