Bad

Av någon konstig anledning vaknade jag klockan 06.30 imorse och kunde inte somna om, så jag gick upp och gjorde absolut ingenting istället. Brukar aldrig vakna så tidigt på morgonen och definitivt inte ha några problem med att somna om men idag var det annorlunda.

Runt 11-tiden kom iallafall Frida och hämtade mig, sen drog vi vidare till badhuset. Simmade några längder, bastade, lekte och bastade igen. Jag tvingade Frida att titta på när jag hoppade från 5:an - jättekul! Jag älskar att bada!

När jag kom hem satte jag mig i köket och snackade skit och åt mackor med brudarna (Sanna drack kaffe som vanligt;).  Nu ska jag börja göra mig i ordning, jag och Sanna ska iväg på After Work på Blue Moon Bar.
Ikväll följer jag kanske med till hennes kompisar som har någon slags tillställning, eller så går jag hem och kollar på Idol - i vilket fall kommer det bli en mycket tidig kväll, skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma älskling! Längtar tills tisdag! Puss

2009-11-06 @ 15:07:50
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0