Lördagens festligheter

Det gick ju som bekant inte särskilt bra för Sverige i Eurovision Song Contest men vi hade en fantastisk kväll iallafall.
Att sötnosen från grannarna i väst vann var varken oväntat eller oförtjänt. Ole Einar lär ju vara glad och idag firar de sin nationaldag, som grädde på moset.

Vi käkade pizza igår hos Karro, eller inte Pernilla som inte är särskillt förtjust i pizza, hon åt hamburgare och pommes istället. Gott var det i vilket fall.
Förutom jag, Pillan och Karro var också Karolins bästa vän från Skövde, Anna med på kalset. Hon földe dock inte med ut tyvärr. Vi körde sing star duetter -  Pillan och jag mot Anna och Karro. Jag vet att vi vann låtarna "När vindarna viskar mitt namn" och "Eye of the tiger" i alla fall, vi var faktiskt ruskigt bra ;)
Frida och Robin kom också förbi en sväng =D

Efter förfestande drog vi vidare till Nöjes och Schlagerbaren, jag tror Pillan fick mersmak så förhoppningsvis kommer hon tillbaka till k-town.








Kommentarer
Postat av: elin

trist att inte ja också va där :(

2009-05-18 @ 00:35:59
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0