Ikväll börjar Desperate

Det ska vi fira med god mat och god efterrätt. Vad det blir vet vi inte riktigt men gott blir det, så mycket kan jag lova!
Tråkigt nog är vi inte fullt lag ikväll, Karro och Jennie har VFU och den sistnämnda gör sin i Sunne så jag och Karro får försöka klara oss på egen hand =)

Tränade med Alma imorse, sen åt vi lunch för typ andra gången hade jag med mig egen matlåda. Spagetti Carbonara som jag älskar men av någon anledning ser alla andras matlådor mycket godare ut, min husfruvän Frida har alltid västa gourmematen tycker jag... :P
Imorgon blir det lunch på Selma iallafall =)

Nu måste jag logga ut, ska hinna in en sväng på Body Shop i stan innan jag tar bussen till Hockeyförorten och Karro.

Kommentarer
Postat av: elin

har aldrig käkat carbonara, e d gott? :) du får bjuda mej på de nästa gång du kommer :D

2009-03-03 @ 22:16:16
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

har aldrig käkat carbonara, e d gott? :) du får bjuda mej på de nästa gång du kommer :D

2009-03-03 @ 22:17:52
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0