Grattis pappa!

Idag fyller världens bästa pappa (min, om det var någon som inte förstod vem jag syftade på) 47 år!
Grattis =)

Jag tror att jag fortfarande att jag är mätt sen igår. Jag och Karro käkade våfflor med glass, grädde och sylt. Chips och godis till efterrätt, mums!

Är så glad att Desperate har börjat igen, gårdagens avsnitt var ju så bra!

När jag kom hem avrundade jag kvällen med Andra Avenyn.

Hann även med att köpa både dag- och ögonkräm på The Body Shop igår, inte bra för plånboken men jag hade ju ändå 100 kronors klubbrabatt eftersom jag fyllt år=)


Nu måste jag rusa, ska träffa Alma på gymmet om en kvart.

Ha en bra dag! 




Kommentarer
Postat av: elin

jag kollade precis på AA nu :) ett bra av snitt!

2009-03-04 @ 11:21:22
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verro

japp. en surkärring va de tom, grejen var att ja trodde inte ja hade backa in i nån, kändes inte så, tyckte bara hon tuta för att ja börja bacak, så körde hon efter mig o va tokarg. hon trodde välk ja smet lr nåt. men, eftersom de inte skrevs nåt på plats så kan de väl kanke inte bli nåt av de. inga bevis,ja kan ju säga de va du som körde in i mig?

2009-03-04 @ 12:01:11
Postat av: Maria

Åh, nu har jag hittat din blogg också! =) För att svara på din fråga om tränare så har vi nu Mange Stenlund som tränare och Mange Bourwall som lagledare. Dom känner du till va? =) Mange S är ju ingen hit som tränare... Trevlig som människa, men ingen bra tränare.



Kram på dig vännen! Saknar dig.

2009-03-04 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0