Just do it

Angående gårdagens avsnitt av Desperate Housewives har jag bara en sak och säga - Bree och Karl, ja tack!
Innan klockan blev 21 så grillade jag och Karro, det var HUR gott som helst! Grillspett, färskpotatis, beasås, aioli, grekisk sallad och vitlöksbröd. Kaktus-Citron sorbé till efterrätt. Skickar föresten en extra tanke till just Karolin som gjort illa sin fot :/. Krya på dig, babe - det blir dyrt med handikapp-anpassat hotell på Cypern ;)

Idag har jag jobbar fram till 14.15, resten av eftermiddagen har och ska jag bara slappa framför Rederiet. Ikväll har jag en påse chips som väntar på mig, känns lagomt kul att se Sverige - Malta men samtidigt är alternativen få, Italiens träningslandskamp mot Nya Zeeland är också hyfsat ljummen.
Har förresten klickat hem de fyra första Beck-böckerna, har läst samtliga utom en men det är ju en viss kultstämpel över dem plus att jag ser fram emot att läsa om dem, det var år sen senast :)

Har bytt pass med Frida imorgon, så det blir att sova ut riktigt ordentligt - gött!

Kommentarer
Postat av: karro

tack älskling för tanken! foten mår bättre nu iaf..

2009-06-10 @ 19:02:21
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

jobbar frida på samma ställe som du?? :)

cypern?? :D

2009-06-10 @ 22:30:09
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0