Heja Sverige!

Jag och Karro har chillat på Färjestad-playan hela dagen idag, spelat lite strandtennis och badat i älven, det var inte varmt kan jag lova men bada gjorde vi - bildbevis finns här. När vi kände oss färdigstekta (brända) för dagen gick vi hem till Karolin och åt mat. Jag var vansinnigt hungig så spagetti & köttfärssås + pommes ute på balkongen satt verkligen inte fel kan jag lova!  Idag tänkte jag verkligen på hur underbart livet är :) Efter middagen tog jag en promenad från hockeyförorten till jobbet. 

I detta nu sitter jag och tittar på U21 Serbien - Sverige, där snart första halvlek är spelad. Det är så underbart att se Sverige Jr spela fotboll just nu! Så underbart att jag till och med har offrat världens bästa Morden i Midsomer men som tur är går det i repris på fredag :)

Imorgon kommer också bli en riktig superdag då jag ska hänga med Frida för sol och bad. Kommer bli kanon!

Sist men inte minst har jag en rekomendation:

Kommentarer
Postat av: elin

Häftigt! Jag tänkte också på hur underbart livet är idag :) Den där chokladen är uuunderbar! Mmmmm ;)

2009-06-24 @ 15:33:37
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Pillan

Låter underbart!!!

haha den där chokladen är ju bara TYPISKT dig världens bästa Malin Persson ;) (måste erkänna att den var riktigt god för att vara en typiskt dig godis ;))

SNART KOMMER DU & GÖR URSIS OSÄKERT, JAG LÄNGTAR!

2009-06-24 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0