Zlatan, du ger mig ju inget val?!

Det finns tre lag i fotbollsvärlden som gör mig illamående av irritation. Tre lag som trots sina stora spelare och framgångar inte väcker några som helst positiva känslor hos mig, dessa tre lag är Juventus (all respekt för den store Del Piero), Inter och Barcelona.
Zlatan Ibrahimovic har i tur och ordning representerat Malmö FF-Ajax-Juventus-Inter och nu enligt många uppgifter också Barcelona. Jag hade hoppats att Ibra skulle gå till Premier League eller Real Madrid så jag hade fått chansen att börja gilla honom, men så blir det alltså inte. Om nu uppgifterna stämmer så måste jag tyvärr säga att Inter gjort en bra affär, mycket pengar, Hleb som är okej och Eto'o - en riktig killer som i mina ögon en av de få som kan mäta sig med Pippo Inzaghi när det kommer till målsinne. Varken kusinerna eller Barca har dock bekräftat affären på sina hemsidor så vi får väl vänta och se ännu ett tag, men i vilket fall så är inte Malin och Zlatan något radarpar.


Spela hem guldet till huvudstaden, Ricky!

Kommentarer
Postat av: julia

men det finns en som är lycklig och som kan börja gilla honom igen!!:D

2009-07-17 @ 16:00:45
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0