Träningsmatch i natt.

26



Har just pratat med, i tur och ordning, Fjun, Pappa och Mamma, snart kommer de äntligen hit!
Måste hitta på nånting att köpa i present till min lillebror, han fyllde ju som sagt år i måndags men jag har inte skickat någon present utan köper nåt som mamma och pappa kan ta med sig hem till honom.

Idag har jag hunnit med att både tvätta och städa, ska vika tvätten medan jag varvar ner med ett avsnitt av Rederiet strax. Det mest exalterande som hänt idag är att Karro fått hem taxfree-katalogen :D Blir att titta i den till veckan, var så säkra. Att jag kommer beställa godis vet jag redan ;)

Imorgon blir det eventuellt att bränna de sista två hundralapparna jag har på en bikini som jag spanat in på nätet, hoppas att den finns kvar på stan bara och att den sitter som jag hoppas för då blir den min.

Nu blir det som sagt "Reddan" och sen lite sömn innan klockan ringer 01.00 då Milan träningsturneringsspelar mot Club America.
 
Ciao!


Kommentarer
Postat av: elin

ooh! taxfree we like! :)

2009-07-23 @ 11:36:26
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0