SUPRISE!

Överraskade verkligen mamma när jag ringde på dörren i måndags, hon trodde inte att jag skulle komma hem förrän på torsdag. När pappa sen kom hem från jobbet blev han minst lika överraskad, gud så roligt det var!

Hemresan gick oförskämt smärtfritt, spenderade x antal timmar på Arlanda, men det finns tråkigare ställen att tvinga fördriva sin tid på. Eftersom jag inte hade sovit nånting på natten försökte jag ta igen lite välbehövd sömn på flygplatsens stora balkong som finna på terminal 5. Jag sköt ihop två fåtöljer och somnade riktigt bekvämt, vaknade gjorde jag två timmar senare av att två japaner stod över mig med sina kameror i högsta hugg... Jaha?...

Hem kom jag i vilket fall och träffade en gammal klasskamrat som dessutom är min granne som skulle hämta sin syrra från Falmark (flygplatsen) så jag fick åka med och slapp tjafsa med flygbuss osv hem.

Efter att bara varit hemma och tagit det lugnt med min kära familj i måndags så besökte jag min bästa Pillans stuga i Örviken på tisdagen. Jag blev bjuden på en riktig gourmetmiddag plus efterrätt av Ingalill och som bonum fick jag träffa Mille, Pillans 7-månader gamla brorson för första gången, han är så söt att det gör ont :)
Pernilla hade köpt världens finaste present åt mig, hon vet ju såklart att jag älskar Body Shops produkter så hon hade investerat i en nyhet till mig. Bodylotion med hallondoft - och den doftar verkligen hallon. jag ska aldrig använda nån annan!!! Tack!

Onsdag så, spenderade jag med Verro på stan, vi käkade lunchbuffé på Tatung och bara hade det allmänt gött, senare gick vi förbi Korvis för att träffa Pea och Vickan :) Pea det lilla monstret fyller år på lördag ♥

Imorgon ska jag träffa Julia som jag inte träffat sedan augusti!
Vapendragarna, Ledin och Stadsfesten imorgon - say no more ;)

Kommentarer
Postat av: julia

att säga att jag längtar är den största underdriften sedan någon sa att magnus hedman kanske inte är en så bra fotbollsspelare ändå !!!

2009-07-02 @ 12:31:00
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: elin

skönt att du har det bra! :)

2009-07-02 @ 17:30:59
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0