Regnet det bara öser ner

Har aldrig varit med om att regnet öst ner från det jag vaknat tills dess jag är på väg i säng igen men idag är dagen, tyvärr, förhoppningsvis blir helgen bättre.

Idag har jag fortsatt städa, imorgon blir det att göra detsamma med garderoben, måste packa upp min resväska vilket jag inte gjort ännu. Att packa upp är kanske det tråkigaste som finns?!
Har som vanligt jobbat 17-20, efter det tog jag och fantastiska Karro en fika på CoffeeHouse by George, drack iste och åt en jordgubbscheesecake och bara pratade =) Efter nån timme blev vi glassugna och gick över gatan till Burger King.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av världens bästa Rederiet.
Imorgon blir det festligheter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0