Kvällsfika på Färjestad

20



Morgonen/Förmiddagen har varit mycket oaktiv. Satt och snackade skit i en timme med min granne till frukost, det är undefär det som har hänt.
Nu har jag tänkt klä på mig, äta och kirra lite matlådor. Ska jobba en timme extra idag, börjar klockan 16 så det är bäst att jag sätter igång och göra nån nytta.

Efter jobbet blir det en promenad till Färjestad och kvällsfika och mys hos Karro. Hon är en riktig bagare min vän så det blir spännande och se vad det bjuds för nåt gott, jag är ju inte direkt kräsen när det kommer till fika!


Kommentarer
Postat av: verris

hah nee, e de sött så går de alltid! ner ;)

2009-07-28 @ 14:19:45
Postat av: julia

du har det tungt nu alltså;)

2009-07-28 @ 14:54:24
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0