Han är magisk helt enkelt.

Halloj!

Äntligen lite sol och värme igen, det var sannerligen välbehövligt. På tal om sol och värme så kommer Jennie till stan på lördag då ska vi planera inför vår resa :D
Egentligen berhöver jag verkligen åka till Willys och handla idag men jag har bestämt mig för att skjuta upp det ännu en dag men imorgon måste jag se till att släpa mig iväg. Jag är lite inne på att cykla bort och träna för första gången på över två månader, det känns tugnt så vi får se hur jag gör.
I vilket fall börjar jag jobba klockan 17 så nu ska jag ut och sätta mig i solen en sväng.

Milan träningsmatchade igår, för första gången den här säsongen, seger 2-0 mot Varese och gissa vem som gjorde båda målen? - Just det, Pippo Inzaghi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0