En väldigt lugn helg

21


Har inte varit i toppform och har mest sovit hela helgen. Igår sov jag, kollade på fotboll och hör och häpna - pluggade lite!
Jag skrev klar förord + inledning på den slutgiltiga B-uppsatsen, har insett att jag måste bli klar med mina delar innan jag åker bort, och nu har jag tre veckor på mig att skriva abstractet.

Idag känner jag mig lite bättre iallafall, även om jag fortfarande är vansinnigt trött. Ska nog inte bli några problem att ta sig igenom arbetsveckan, är ju ledig lördag & söndag då jag bara ska umgås med mina päron.
Innan jag börjar jobba nu ikväll måste jag cykla ner till Konsum ovh handla lite, efter jobbet blir det nog inte mer action än att äta och sova.

Later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0