Underbara lördag

Idag är jag på ovanligt bra humör och känner mig riktigt, riktigt taggad på livet :P

Nu sitter jag i mjukiskläder vid datorn, samtidigt som jag tittar på herrarnas störlopp i väntan på att skidskyttet ska dra igång! Jag måste också hitta nånting jag kan ha på mig kväll och det är sannerligen lättare sagt än gjort!

Rund 17.30 tiden drar jag till Karro på tvåmanna för-förfest med handbolls VM, Sverige - Kuba och sen ska vi vidare till Herrhagen och hennes klasskompis Sandra - därifrån bär det senare av till SCHLAGERBAREN!


Kommentarer
Postat av: verran

moo, ja vill också shaka ass till måns zelmerlöf:*(

2009-01-17 @ 20:06:51
Postat av: elin

ha en kul kväll gumman!

2009-01-17 @ 22:59:18
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0