Tidsfördriv som jag snodde av Elin

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska gott, förutom en grej som jag tycker är tråkig
Favoritgodis: Tydligen inte samma som allmänheten eftersom det nästan aldig är nån som vill smaka av mitt godis
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp, torsk
Kläder just nu: Mjukis
Musik just nu: Brittan
Vad sa du senast: "Vi hörs ikväll, hej" till min mor i telefon
Sommarplaner: Förhoppningsvis jobba nånstans, annars sola, bada och festival
Fisk eller badkruka: FIRRE!
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sol och lagomt varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: datorn med mobilt internet som skulle funka där (tack Elin), Chips och min katt (om det räknas som sak)
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det egentligen men mer morgon tror jag
Sparare eller slösare: Beror på humör
Vem är viktigast för dig: Min familj, Pernilla och mina nära vänner
Bästa film: Beck, alla 24 med Peter Haber och Micke Persbarndt
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, Fotbollsstjärnor 97/98 Paolo Maldini på framsidan- jag var såld.
Älskar du henne/honom fortfarande: Om!
Har du några homosexuella vänner: Inte några riktigt nära iaf
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Que?
Hur många barn har/vill du ha: Två
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Lite grann
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Ja, men äckelormarna ä värre
Äckligaste insekten: Är spindel en insekt?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Socionom
Chips, morötter eller godis? Inte morötter iaf... CHIPS!!!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen?
Har du någon flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Kanske tatuering
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut ALDRIG!
Vad är du mest rädd för? Säger som Elin: "Att förlora någon som står mig nära"
Är du rädd för blod? Ja tyvärr
Saltar du på maten?
Nej
Gillar du att sjunga?
Sjunger hellre än bra
Anser du att du är stark? Jag antar att man inte menar fysiskt och då är svaret ja
Brukar du sola?
Inte så ofta nulängre (vilket definitivt syns)
Vad gör du om du får hicka?
Får nästan aldrig hicka
Röker du?
Nej
Kaffe, te eller inget?
Te

Kommentarer
Postat av: pea

din svikare.. jag som trodde vi var det perfekta paret ;)

2009-01-08 @ 15:35:05
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0