Lördag

Nån som kollade på Let's Dance igår?
Nästa vecka ska jag skicka 14 sms och rösta på Hasse Aro!

Har ganska nyss kommit hem från stan. Köpte ett par svarta stövlar eftersom jag hade sönder mina gamla när jag var hemma under jul.
Jag, Karro och Jennie fikade på supermysiga "Mat & Muffins" här i Karlstad och gjorde stan osäkra ;)
Ikväll blir det lugnt men nästa helg blir det helt klart ferre!

Nu ska jag plocka undan lite och sen måste jag försöka plugga ett tag innan fotbollen börjar senare ikväll.

Blev så inspirerad av en sperfin studentbild som Elin lagt ut så jag måste göra detsamma:


Kommentarer
Postat av: verran

jag såg halva måste säga att carl jan va hemskt stel ;P o hasse va lite stel han med ;) men de kan nog bli bättre :) sen tror ja blondin bella kommer åka ut fort, halva sverige hatar ju henne typ :P o klänningarna på många va för tääskiga!^^ annars va de bra :)

2009-01-10 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0