Första (och förhoppningsvis också sista) förlusten

Kroatien är riktigt bra och med publiken i ryggen blir de ju sannerligen inte sämre men Sverige kämpade på bra. Den dåliga starten i andra halvlek bäddade för förlust. Nu är det bara att komma tillbaka mot fransmännen på lördag.
Förövrigt så hatar jag hondbollens världsmästerksapsystem med en andra gruppspelsomgång. 1/8, 1/4-final är att föredra sju dagar i veckan enligt mig!
Det blir en helt annan nerv och tjusningen med att ha tagit sig igenom gruppsspelet med nöd och näppe och ändå lyckas vinna VM är ju underbra. Men det är bara att rätta in sig i ledet.

Om ni inte redan läser den så rekommenderar jag den föredetta storspelaren (tillika Jossans favorit, min var såklart Staffan) Johan Petterssons VM BLOGG.


Kommentarer
Postat av: vera

och slangen :) magnus wislander :)

2009-01-23 @ 10:01:18
Postat av: elin

riktigt trist att de förlora, de va ju så nära :(

ljubomir vranjes för min del :p

2009-01-23 @ 18:33:18
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0