All good things come to an end

19.17 går mitt tåg till Örebro. 10.00 imorgon går min buss från Örebro till Karlstad. 12.30 imorgon går min buss från Stora Torget till Campus. 13.30 är jag hemma hos mig!

Känns outhärdligt jobbigt att åka ifrån min familj, men nu när det snart är dags vill jag bara komma hem. Resandet är det jobbigaste!
Ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka till Karlstad igen och träffa alla och kanske styra upp mitt liv lite grann. Eventuellt kanske börja plugga inför tentan den 14:e.

Och definitivt börja blogga mer och bättre igen =)

Hörs imorgon kväll!

Elin - välkommen hem =)

Kommentarer
Postat av: pea

HEJÅ BABE!!!!!!!!! kommer att sakna dig! men hoppas på ett kärt återseende, förhoppningsvis hemma hos dig i Karlstad! PUSSS! lycka till på resan <3

2009-01-05 @ 23:27:43
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0