Paus i pluggandet

till imorgon! Jag och Frida har suttit på Universitetet mellan 10.00-16.30 och fått ihop en och en halv sida - på sex timmar. Hur som helst så siktar vi på att bli klara imorgon, det skulle vara såå skönt att vara klar med hemtentan innan helgen. Men vi får se =)

Åt världens godaste lunch idag på Uni, salladsbuffé med lite extra.
Kyckling, potatissallad, gurka, nötter, rödlök, ägg och en massa fetaost och ananas!!!
Ikväll blir det inget mer plugg utan bara teve, ska titta på "Knutby" på 4:an. Jag är verkligen inte lättskrämd men när det kommer till sekter och religiösa fanatiker så har jag inte lampan släckt alltså! Men det är ju allra oftast så bra och intressant framförallt.

Min favoritförfattare alla kategorier är utan tvekan Håkan Nesser, hans bok om sekten "Det rena livet" är sjukt bra, precis som alla böcker som handlar om Van Veeteren (tyvärr håller inte filmen samma klass trots att världens sexigaste 75-åring är med ;)

 ←Boktips!

Kommentarer
Postat av: verris

haha tycvker du sven volter e het?;)

2009-02-12 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0