Jag är inte svårflörtad

när det kommer till gratisgrejer vill säga.
Mötte en karl i korridoren på Universitetet:

- "Vill du gå med i våran Facebook grupp. HotSpot, Universitetets bla, bla bla..."
- "Nej tack, jag har lite bråttom"
(en lögn naturligtvis)
- "Är du säker, alla som går med får en presentpåse"

Taget! Presentpåsen innehöll visserligen bara en reflex och nyckelband men i botten låg det godis!
Klockan var närmare ett och jag hade inte ätit lunch och vad är bättre än att äta godis när man är hungrig?
Skulle väl vara när Milan vinner CL, men gött var det.

Efteråt satt jag en stund och snackade med min underbara basgrupp =)
Sen en snabbis på gymmet, till konsum och köpa mjölk, pratade med mamma i en timme, har precis betalat två räkningar och nu sitter jag här och undrar vad man ska hitta på för nånting till middag?


Kommentarer
Postat av: elin

haha din jävel ;) men gumman gratis ÄR bra!

2009-02-04 @ 21:49:02
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0