Trött

Det var lite svårare än vanligt att hålla på morgonrutinerna idag, troligtvis eftersom jag inte gick och la mig lika tidigt igår kväll. Upp klev jag iallafall och nu ska jag snart iväg till Karolinen och lämna plasma, därefter blir det ett superkort besök på stan.

Runt 16-tiden sja jag och Sanna åka tillbaka in till stan och hänga på låset till Blue Moon Bar för käk. Ikväll väntar partaj (för första gången på över en månad) då Sannas kompis Martina fyller 20. Det blir en hysad lugn kvällutan utgång eftersom vi åker till Arvika och röjer imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Den senaste veckan har jag gillat dina inlägg enormt mkt :)

2009-12-04 @ 09:43:35
URL: http://niile.blogg.s
Postat av: Pillan

HA SÅ SKOJ VBK :D

2009-12-04 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0