Project Runway & Romderby

Efter att ha sovit utmärkt gott i Elins gästrum klev vi upp runt 8-tiden och käkade en macka, en stund efteråt promenerade vi ner till tågstationen dit tåget kom klockan 9. Har varit med om bättre tågresa om jag säger så.
Väl hemma slog jag mig ner framför teven, in i duschen och sedan iväg till Mama Rosa för att käka kebabrulle.

Resten av dagen har jag tittat på sport på teve (älskade söndagar!) och ikväll är det säsongspremiär av Project Runway samt Romderby :D Ska strax ta och skriva lite julkort.


Bästa PR-deltagaren någonsin - Christian Siriano,
vinnare av säsong 4 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DUBBELNEJ! Redan slut? och dö? hoppas det inte är nån vi gillar :)

2009-12-07 @ 07:59:26
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0