Lördag med Malin

Gårdagskvällen var kanon! Jennie kom förbi en sväng och sen åkte jag och Karro och hyrde film och köpte godis.
Vi såg Låt den rätte komma in, mycket konstig film! Den hade fått hur bra recensioner som helst, bland annat full pott av veckorevyn med motiveringen "Vackert, Sorgligt, Lyckligt och Läskigt". Om någon kan förklara det lyckliga och vackra i filmen så går det bra att höra av sig till mig eller Karolin.

Härligt att börja den här dagen med skidskytte, synd bara att det inte går fullt så bra för ACOZ och Helena, men man kan ju inte begära att de ska vara på topp jämt! Synd att det bara är två skjutningar i sprint, ser fram emot morgondagens jaktstart men innan dess ska ju herrarna köra också :)

Denna lördag ska spenderas i mitt eget eminenta sällskap framför teven, planerna ser ut ungefär såhär:

* Vinka av Sanna som åker hem idag (dock ses vi på tisdag igen:)
* Gå och lämna tillbaka filmen vi såg igår
* Herrarnas sprint
* Kolla på julkalendrarna jag följer
* Sverige - Tjeckien
* Athletic Bilbao - Osasuna
* Laga god middag!
* Fiorentina - AC Milan
* Real Madrid - Real Zaragoza

Ha en bra (fotbolls)lördag! ;)
Life's good!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jävlar va sjukt! Jag längtar till det avsnittet ;)

2009-12-19 @ 14:06:20
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Storkusin

Ha Ha jag har också sett den filmen, men INTE hyrt den utan sappat fram den på canal+. Mycket konstig film, kan dock inte heller se det läskiga i den, tyckte den mest var skum och utan riktig handling. Men nu har vi sett den ialla fall. Annars kan jag tipsa om en annan mkt konstig å dålig film "Liberty stands still" eller nåt sånt, den hyrde matte på inrådan av en kollega, som en mkt bra film...NOT! Vi ses väl snart? Kram

2009-12-19 @ 16:03:22
Postat av: verris

Jag kan försöka berätta det vackra o lyckliga i filmen;) som jag kan tänka mig,

man kan ju kanske tycka att "kärleken" barnen har till varandra han e ju lite mobbad o hon kommer som en skyddande ängel, o han accepterar henne för den hon är:) nånting sånt kanske de kan va,)

2009-12-19 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0