Jag missade Westlife :(

Westlife är mitt absoluta favoritband som fortfarande är aktiva och som jag skrivit förr så kommer inte jag och Jennie att tveka en sekund ifall de kommer till Sverige för konstert! Shane ♥. Ikväll var de ju med i Idol som jag missade, men jag får kolla på webbteve eller reprisen på söndag.

Frida ringde just från Stockholm och berättade att hon hållit koll på hur det gått för Italien i VM-lottningen. Värmer inte det hjärtat så säg?! Och visst ser det på papperet ganska "lätt" ut för de regerande världsmästarna? Grupp G får väl klassas som "dödens grupp" denna gång...

Kvällen har iallafall varit jätte trevlig hos Martina:


Villkorslös kärlek på registreringsskyld som jag fått av Julia ♥ och som
jag nu äntligen spikat upp på väggen -  AC Milan!



Världens bästa granne!


Kommentarer
Postat av: Pillan

SNYGG I HÅRET.COM

/vbk:D

2009-12-06 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0