Idag är däremot allt på topp

Ingen föreläsning idag och när jag vaknade klockan 9 mådde jag bara så himla bra.
Alma smsade och sa att hon skulle träna klockan 10 så jag traskade iväg och gjorde henne sällskap.
Vad kan jag säga om vädret? Helt fantastiskt!
10 grader varmt och strålande solsken, nu har jag precis kommit hem från en härlig långpromenad.

Inför helgen har jag för första gången på väldigt länge inga planer och även det känns fantastiskt härligt.
Får väl höra om mina grannar är sugna på att hitta på nåt kul.

Nu ska jag ta en dusch och sedan en powernap =)


Kommentarer
Postat av: elin

du kan ju alltid komma till arvika i helgen :) jag är ledig!!

2009-04-02 @ 15:53:32
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

jasså de tycker du ^^ hur menar du då?:P

guuud så skönt med sol och 10plusgrader :D

önskar de kommer hit nu snart också:)

2009-04-02 @ 20:21:01
Postat av: verris

hahha ^^ ja vissa gånger ska man inte gå nära^^ hahah! jo just ja de e ikväll:) får se om de blir o titta lite på de då;P eller sängen, e helt död, lång dag på korvis idag :P

2009-04-02 @ 20:30:01
Postat av: elin

Ja okej, förstår.. Är en sjukt dyr månad för min del också! Men du åker väl inte hem över påsk va?! Eller har ja totalt missat de?? :/

Har du ngn ide för klädsel på sittningen då?

2009-04-02 @ 22:02:57
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

du borde skämmas för den dåliga uppdateringen!! :p

2009-04-03 @ 22:35:15
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0