Favoritdagen är här

Tyvärr spelar inte Milan förrän klckan 21, jag fördedrar 15.00-matcherna men det är bara att gilla läget och ladda sex timmar extra :P

Nu ska jag iaf iväg och köpa skvallerbibeln (Hänt Extra) som jag kan läsa medan jag trampar lite motionscykel.

Haha, galet roligt när Veronica ringer igår vid midnatt och snackar nåt om Star Pilots och Sarah Dawn Finer.
Det lät som hon krökat och rökt i 25 år - oavbrutet men i självaverket var det den gyllende kombinationen av förkylning, Bacardi Lemon och Singstar som låg bakom wiskeyrösten =D

Kommentarer
Postat av: verris

HAHAHA ja dör!! :D så rolig du är!!

2009-04-05 @ 11:52:01
Postat av: elin

ja fattar inte malin men du får alltid till det!!

2009-04-05 @ 14:00:45
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0