Allsvensk premiär

Nej, jag tänker inte kolla. Kan inte påstå att allsvenskan gör mig särkillt upphetsad, kan däremot inte heller förneka att jag tycker det är lite småmysigt att kolla resultaten och nu när heliga Fotbollskväll är tillbaka på SVT kommer jag med all säkerhet att ägna en halvtimme varje vecka åt europas vad är det? 45:e? bästa liga.

Såg förövrigt en grej jag tyckte var rolig idag på "Du är vad du äter" de var på Grönan och skulle åka karusellen "Vilda Musen" Nasty ;) Var tvungen att smsa en likasinnad Veronica som inte helt oväntar hade åkt den!

Kommentarer
Postat av: elin

hatar allsvenskan..

2009-04-04 @ 23:49:41
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

hahah :P ja, man kan ju tycka att dom kunde tänkt lite längre ;) många relaterar nog till ngt annat ^^

2009-04-05 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0