Jag har inte tid att vara sjuk

Kan inte prata med Julia i telefon för att min hals gör så fruktansvärt ont och min röst finns helt enkelt inte.
Hosta och snuva och mår allmänt dåligt. Usch, jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu med tenta på fredag.
Och mamma är inte här och kan ta hand om mig.


Måste försöka hitta en bra streamer till Genoa-Milan imorgon, eftersom Tv4 garanterat väljer att visa Superettan eller nån annan högklassig underhållning itsället. Verkar finnas på bet365 tack och lov.


Ligger och väntar på att Stefan Holms sista tävling ska börja. Varför ser alla honom när de är och handlar utom jag?
Måste byta handlingsdag från måndag verkar det som.


Och tillsist: Tack Verran för det fantastiska erbjudandet om gratis pommes :)
Om det inte tog 12 timmar att köra till Korvis så skulle jag ha kommit, för det ingick väl smältost också?

Hade hursomhelst grymt trevligt igår, återkommer till det när jag slutat tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0