Hemma hos mig,

(Speciellt till Pernilla,)
Allt är inte riktigt klart, men det börjar arta sig, har inte hunnit få upp särskilt mycket på väggarna bland annat, men det klart viktigaste hänger iallfall där ;) Hela rummet går naturligtvis i rött, svart och vitt, med lite inslag av rosa.


Hallen, hatthylla bakom garderoben

Toaletten
-//-

Den enda möblen som följde med rummet, också den enda som inte kommer från IKEA;)

Matbord/Skrivbord

Förmodligen det vackraste man kan ha på sin vägg!

Jag har blivit bestatt av doftljus.



En Milanistas sovrum ;)

Oj, oj nu hör jag en hysterisk italienare i bakgrunden, Kaka' har gjort 4-1, måste återgå till matchen.
Nu vet ni allafall lite om hur jag har det :)

Kommentarer
Postat av: Pillan

SÅÅÅ MYSIGT VBK :) Längtar tills jag kommer och hälsar på!!! :)

2008-09-22 @ 23:15:01
Postat av: Malin

Tack Vbk! Jag vågar nästan lova att jag längtar ännu mycket mer :D

2008-09-22 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0