Världens gulligaste granne!

Det ringde nyss på dörren, jag låg i sängen klädd i pyjamas och tittade på gårdagens DOOL-avsnitt som precis laddat klart. Nåväl, där stod iallafall min granne Julia och frågade om jag ville komma på middag ikväll, hon skulle nämligen bjuda på tysk mat. Spännande va? Gud vad gulligt, det ska bli jätteroligt :)

Det börjar klockan åtta, så nu är det hög tid för mig att lämna sängen, hoppa in i duschen, käka nånting och traska iväg mot Biblioteket och föska plugga lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: elin

haha mm men än så länge har jag inte fått ngt plugg alls gjort :/ får satsa på imorn ist isf!

2008-10-08 @ 15:37:04
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0