Det är inte klokt vad helgen går fort

Igår vankades det som sagt fest hemma hos Karro.
Jag kom dit vid 14-tiden då vi sprättade den första ölen (cidern för min del men det låter av någon anledning bättre med öl)
Klockan 15.30 vandrade jag, Karro, Daniel (Ks sambo), Rikard och Sofie iväg till LLA (Löfbergs Lila Arena, men det är coolt att slänga med förkortningar;) Där fick jag iklädd min nya FBK-tröja sjunga Färjestad introt för första, gången (mäktigt) därefter klev min favvis Stefan Holm ut på isen.

Matchen sen kan vi lämna där hän, den var värdelös, inga tacklingar, ingen intensitet och FBK förlorade med 3-1, den sämsta match jag sett sedan pappa tog med mig för att se Skellefteå AIK i kvalserien mot Bofors. 0-0 och sen vann Bofors i Sudden Death, kul!

På lagomt bra humör gav vi oss iväg till Pizzerian och köpte pizza, pizzasallad och beasås, mums!
Förfesten fortsatte hemma hos Karro och Daniel och vid 20-tiden gled 10-15 pers till in, det var riktigt, riktigt trevligt.
Lägger upp lite bilder imorgon, skulle jag tro.

Sedan blev det som vanligt avrundning och återsamling på BK med en Nice Price.
04.20 var det tack och godnatt.


Helgerna bara flyger förbi, imorgon är det måndag igen och seminarie.
Jag har inte förberett mig alls kan jag säga, så nu måste jag göra mina små "fusklappar" innan Catania-Milan, vinner vi ikväll går vi förbi Juve det vore ju ack så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0