Sjukling!

Det är inte lilla förkylningen som slagit till, fy fan vad jag tycker synd om mig själv!
Orkar inte göra nåt, ska strax testa mina smaklösar, hoppas de är okej för jag vill inte leva en helg utan godis!
Det finns dock ljus i mörkret, denna helg ska jag roa mig framför teven med:

* Skid VM
* Skidskytte VM
* Vasaloppet
* Juventus - Milan
* Inomhus EM i Friidrott
* + övriga fotbollsmatcher som intressear mig

Min pappa fyller år idag - grattis ♥
Han får Kristina Kappelins bok om Silvio Berlusconi, ser fram emot att själv läsa den när jag kommer hem i sommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte helt fel helg att vara sjuk faktiskt, men krya på dig ändå!

2011-03-04 @ 12:17:49
Postat av: Odinvera

many thanks for your dedications to this world

2011-09-28 @ 09:01:46
URL: http://odinvera.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0