Make me proud!

Ikväll kan jag inte se matchen, Milan. Spela som bara ni kan och gör mig stolt så lovar jag att se matchen i efterhand när jag kommer hem i natt.

Ska snart dra iväg till Frida på förfest, sedan får vi se vart vi hamnar.
Har på mig ett par nya shorts från Vero Moda (av alla ställen) som jag fullkommligt älskar, kan hända att jag har på mig dessa varendra fest framgöver så att ni vet. Dessutom har jg min havsörnring, känner mig powerful ;)
Har ni tur kanske jag tar en bild eller två, kanske vi får se.

Trevlig lördagkväll.
Avanti Milan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var fantastiskt! Bra idé, det får vi diskutera imårrn :) <3

2011-03-21 @ 08:18:08
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0