Undersökning: Speedos!



Rad 1: Alberto Aquilani, Fabio Quagliarella, Giorgio Chiellini (samtliga Juventus)
Rad 2: Andrea Pirlo, Gianluca Zambrotta, Filippo Inzaghi (samtliga Milan)
Kommentar: Även om jag inte är det minsta objektiv så är det uppenbart att Milanspelarna
kammar hem den här matchen. Pirlo bär upp detta vidriga plagg med den ära, att Zambrotta
har "Italia" printat på rumpan är ett plus och behöver jag ens kommentera Pippo Inzaghis pose!?


Francesco Totti är inte bara Kejsare av den röda delan av Rom,
utan till synes även Speedosarnas okrönte konung. I min
undersökning fanns jag otaliga bilder med speedos i många
kulörer.

Min enda egenliga slutsats är att speedos inte höjer sex-appealen och bör egenligen inte bäras av någon.
Just italienska fotbollslirare är nog de enda som faktiskt kan komma undan med det, kolla bara hur det går när spanjorerna försöker:

Aj, aj, aj, Andres Iniesta!

Har ni tips på andra livsviktiga ämnen som bör undersökas så går det bra att höra av sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha! hysteriskt roligt älskling! och jag håller med dig, dina favoriter tog hem denna seger ;)

2011-01-18 @ 10:30:19
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

Ingen kan få en artikel om män i fula kallingar så kul som du!

2011-01-18 @ 23:10:38
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Ställ en fråga i min bloggsvars ruta och bli länkad för mina 400-600 unika besökare/dagen:)

2011-01-19 @ 17:37:51
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Jon

Kom igen. Totti är fan hal (Ja så säger vi i sthlm) i sina speedos! Är man Il Duce så är man...

Viva l'Italia:)

2011-01-21 @ 23:17:58
Postat av: verris

Måste ju tillägga att många simmare ser smått bra ut i speedos ;) btw.

2011-01-24 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0