Operation Storstädning

Jag skulle kliva upp klockan 8 för att börja städa, jag klev upp klockan 10.53 och har fortfarande inte startat tillstymelse till städoperation. Men snart så. Hinner med att städa toalett och käka lunch innan skidskyttet.
Funderar på att flytta ut Sanna från badrumsskåpet (tillfälligt naturligvis), tror hon förlåter mig när hon ligger i en solstol i Thailand och käkar vårrullar ;).
***
Annars är det inte lätt att vara jag idag:

Får jag avgå med 50% segar får jag vara nöjd, jag offrar Ole Einar (om han tänkt köra idag) och lillebrors Real Madrid isf ;)
***
Robyn till Stadsfesten, en av tre Sverigespelningar görs i Skellefteå, så lite häftiga är vi ju ;) Nu får man hoppas att man är ledig...
***
Håller tummarna för mina tjejer, Karro och Jennie som ska skriva mattetenta idag, jag tror att de fixar det!
Vi ska hur som helst fira i helgen ;)


Städa var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0