"...jag provar sticka i den andra ådran"

När jag var på blodcentralen idag så konstaterade sköterskan (skötaren?) att jag har två dugliga ådror i min högra arm, "jag provar sticka i den andra ådran längre ut i armvecket" Jaha tänkte jag och det var inga problem.
Men nu är jag helt handikappad, sitter och skriver med vänster hand, för jag kan inte böja den högra som dessutom gör svinont... Nåväl, det är säkert bara nån förstagångsreaktion. Har det inte blivit bättre imorgon får jag rådfråga nurse Morén eller nurse Danielsson. Känns alltid bättre om de sägeratt jag ska ta två alvedon :P

Jag och Mikaela har varit på ICA och handlat så att det ska finnas chips till våra gäster på lördag, ifall det finns någon nyttig jäkel så köpte vi jordnötter också ;)

21.47 - hög tid att gå och lägga sig en onsdagkväll!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med chips älskling, längtar! <3

2011-02-09 @ 23:04:27
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0