Fyra små lättöl

Jag är proppmätt! Gjorde en avstickare från mitt hälsosamma liv och käkade kinamat på Lilla Peking med Frittan, frya små rätter men med personalens brytning låter det som fyra små lättöl, gulligt.

Har även investerat i ett par nya träningsskor, kändes som att det var på tiden och så hade jag 20% i välkomstrabatt - jag vet inte vart jag ska rymma alla dessa medlemskort jag samlar på mig? Är på ständig jakt efter den perfekta plånboken, hittade den en gång på Arlanda men blev snål...börjar ångra mig bittert...
Nåväl köpte lite fix inför min födelsedagsoutfit, herrejösses jag kommer inte vara det snyggaste ni har sett. Men roligt ska det bli, jättekul ;)

Nu måste jag slipa lite på min individuella studieplan som jag och mina handledare ska gå igenom imorgon, då ska förresten alla kuratorer käka lunch på Farbror Melkers, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0