Så vansinnigt lycklig!!!

3-0 med en handfull otillgängliga startspelare. Det hade jag aldrig kunnat drömma om. Milan var överlägsna Inter idag och jag är så förbannat glad, hög på livet att inte lär kunna somna!
Nu Milan, har vi allt i egna händer - den här segern ger energi och snart är Pirlo & Pippo tillbaka, Ibras avstängningsperiod är över, nu är det dags att visa vilket som är Italiens bästa lag. Kom igen nu!!!

Kvällen till ära ska alla mina röd-svarta hjältar i startelvanfå en kort kommentar:

Abbiati: Hur stabil som helst, kanonräddning på T.Mottas nick!
Abate: Växter för var match som går, visst är detta Milans blivande lagkapten!?
Nesta: Är Nesta, ytterligare kommentar överflödig.
Thiago Silva: Världens bästa mittback just nu.
Zambrotta: På gränsen men har en rutin så är så oerhört viktig i den här typen av matcher.
Gattuso: Vilken framspelning till 1-0!
Van Bommel: Förlåt, jag har missbedömt dig, du är bra - riktigt bra!
Seedorf: Vaknar till liv då det vankas stormatch, passningen till Abate vid 2-0 var helt enkelt magnifik.
Prince Boateng: Oj så nyttig!
Robinho: Bra i omställningsspelet men skärpan i absluten Robson?!
Pato: Vad ska man säga, 5 plus minst! Om det är signora Berlusconi som får dig att prestera såhär så hoppas jag att ni lever lyckliga i alla era dagar!
... och så
Cassano: Det är bara FanAntonio som blir målskytt och utvisad på mindre än en kvart i europas största derby. Geni eller galning? Både och om jag får säga mitt.


Om mindre än en månad ska jag dit, jag fattar det inte!
Ikväll var det +20 i Milano, lovar gott :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0