Ledig måndag!

Idag var min lediga dag denna vecka, ett bra val med tanke på att gårdagen inte blev särskilt produktiv - jag mådde verkligen som jag förtjänade.

Dock blev väl inte denna dag särskilt produktiv heller, har lämnat plasma, tränat och lagat matlådor.
Imorgon är det dock fullt upp, tillbaka till praktiken, ska spendera heela eftermiddagen i Säffle, kommer tillbaka till Karlstad runt 18:30 då åker jag direkt hem till Jennie där även Karro väntar såklart (det är ju tisdag!) sen blir det god mat, hockey och såklart Desperate Housewives :D Får tillbaka min kamera då också, som jag glömde hos Karro så har ni tur kanske jag bjuder på en bild eller två från lördagen.

Väl mött,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0