Älskade söndag

Mådde som en gudinna när jag vaknade imorse, gäller att passa på att njuta för stunden för det återstår ju tyvätt sju omgångar.

Åkte in till stan, köpte ett linne och handlade mat, köpte med mig lite fikabröd också då Frida och Robin skulle komma på besök. Nu har de vart här och jag ska strax hämta de sista kläderna i tvättstugan innan jag lagar middag och bäddar ner mig i soffan. Får zappa mellan Mästarnas Mästare och Club Calcio, innan dess Sportspegeln och TV4-Sporten - vill suga på derbykaramellen så mycket jag bara kan.
Kvällen får avslutas med Roma-Juve, ska vara på praktiken extra tidigt imorgon, jag och en kurator som heter Jessica ska planera påskfesten, blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0