Maria Montazami hade rätt

...att vara hemmafru är ett heltidsjobb, men ett ganska roligt sådant.
Har varit på Universitetet några timmar på morgonen, sedan har jag hämtat ut enjulklapp till pappa och lagt lunchlåda till Sanna som bröjar sin praktik imorgon.

Nu har jag följande kvar att göra idag:
* Laga matlåda till mig själv
* Diska (mycket)
* Prova vilka skor jag ska ha på sittningen
* Vika tvätt
* Sova
* Träna
* Middag och DH med brudarna hos Karro (<Belöning!)

Lever för övrigt på en budget jag gjort den här månaden, lite Lyxfällan-inspirerat sådär.
Har dock hittat en tröja från Gina som jag, MÅSTE ha! Hoppas den finns på torsdag när jag ska på stan.
Budgetet blev just lite tightare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0