En bra avslutning på en ganska dålig dag.

Imorse vandrade jag iväg med min cykel mot cykelrepatören. Att från Kronoparken till Våxnäs är inte mitt favoritgöromål direkt. När jag kommer fram möts jag av en lapp på dörren "Ute på jobb, tillbaka klockan 13" klockan var kvart över 11 och jag skulle iväg och lämna plasma. Tror ni att jag kommit ihåg nyklarna till låset?
Tur att jag har en sambo som ställer upp och cyklar med dem till mig.

Lämnade plasma iallafalln och sedan gjorde jag ett nytt försök med cykeln som behövde få sitt styre fastmonterat, "Tyvärr, vi tar inte emot mer jobb, butiken ska stänga" jag ville dö, men den snälle mannen fixade iallafall mitt styre och pumpade min däck så jag kunde cykla hem... Hyfsat trött efter min prommis och plasmagivningen inte minst.

Passade på att sova en timme inna vi gick iväg och storhandlade.
Lagade en supergod räkpaj till middag, ett snabbt och enkelt recept som ni hittar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0