Avslöjad

Vårt snygga duschdraperi med ankor på går inte att se igenom, något som jag fick erfara ikväll.
Medan jag duschade sjöng jag en Lotta Engberg låt typ åtta gånger, när jag drog upp draperiet en aning för att sträcka mig efter tandborsten så stod Sanna där och borstade tänderna, vilket naturligtvis inte gjorde nåt MEN jag försökte sjunga sådär pinsamt "fint" ni vet, med mina egenkomponerade stämmor, haha!

Nu är det verkligen läggdags, imorgon ska jag ner på stan med min Sambo, hinna plugga lite, träna och sen kommer brudarna hit och äter kebab och kollar på DH :D

Kommentarer
Postat av: kusin

Du måste byta repertoar kära kusin..... ;)

2010-10-19 @ 08:31:18
URL: http://sarahbakar.blogspot.com
Postat av: Pappa

Har du slutat att kommentera fotboll ?



Är det ditt f.d. hatobjekt, Zlatan, som ställer till det ? Han har ju höjt standarden på Milan avsevärt.

2010-10-19 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0