Nere i träsket

Tre Kronor-träsket alltså, det är fint väder ute och ändå sitter jag och kollar på Tre Kronor på youtube.
Jag och Sanna har faktiskt legat ute i solen ett tag idag, men när solen gick i moln så smet vi in. Har faktiskt pluggat lite också.

Dagsformen är lite bättre idag, jag klarade nämligen tentan, helt oväntat måste jag säga men oerhört glad är jag!

Nu ska jag packa ihop vad jag behöver ha med mig, ska förbi Jennie och lämna lite grejer och sen iväg och träna innan jag möter upp nyss nämnda tjej och Karro för att handla till kvällens säsongsavslutning =)

Kommentarer
Postat av: elin

va duktid du är vännen!

japp det var thailand på bilden, funderar på det i mars kanske :)

2010-06-02 @ 19:57:36
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0