Opponering

Det var ju rent utsagt sämsta tänkbara start på denna torsdag när Tre Kronor blev utslagna, nu känns resten av OS betydligt mindre exalterande. I efterhand önskar jag att man inte klivit upp klockan 6 men vad gör man inte för sitt fosterland när det kommer till idrott? :P

Nåväl, har haft seminarie med opponering idag, det gick helt okej. Ska ändra några små grejer i tentan och satsar på att lämna in den redan imorgon så behöver jag inte tänka på den mer i helgen.
Nu ska jag ta igen lite förlorad sömn och senare ikväll ska jag förhoppningsvis spendera lite pengar på stan tillsammans med Karro och Jennie. Därefter ska vi käka middag ute (alltså inte utomhus), HÖG mysfaktor och precis vad jag behöver. Efter all tentastress ska det bli underbart att bara sitta ner och prata och skratta med brudarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska verkligen bli supermysigt :D <3

2010-02-25 @ 14:08:50
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: verris

kan inte mer än hålla med!

nu hoppas vi herrarna tar sig vidare till finalen i curling:)

2010-02-25 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0