Amigo

Köpte mina fina, chockrosa klackar idag och nu vill jag bara att det ska bli vår så jag kan använda dem!
Vill att de ska bli vår av många anledningar men att slippa vintersorna och vinterjackan ligger ta mig tusan högst upp på listan.

Har som sagt käkat middag med Karolin och Jennie ikväll, på Amigo. Det var vansinnigt (jag är sjukt mätt) och framförallt underbart trevligt!
När jag kom hem gick jag in till Sanna och snackade lite skit.

Nu ska jag bara ta det lugnt framför teven, satsar på att kliva upp tidigt imorgon, göra klart tentan och gå till Universitetet och lämna in skiten.

På återhörande!


Ge mig vår!
(så kan jag låna alla Sannas snygga skor också, hihi)


Kommentarer
Postat av: elin

SNYGGT!

2010-02-26 @ 11:32:57
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Du går ju i mina fotspår.

2010-02-26 @ 13:31:03
Postat av: Malin

Klart jag gör, kära moder!

2010-02-26 @ 14:06:45
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0