Glad!

Idag har jag fått reda på vart jag ska göra min 20 veckor långa praktik nästa termin. Det blir på Vuxenhabiliteringen som handläggare och kurator, mitt i centrala Karlstad, jag är på förhand så himla glad. Det känns verkligen som något som kan passa mig och extra glad blev jag förståss när Frida och blev nöjd med sin plats!

Jag har firat genom att köpa ett nytt läppstift till mig själv :P
Nu ska jag diska, slå in julklappar och kanske prova lite kläder inför lördag som min stylist (och sambo) kan få godkänna imorgon :)

Ikväll ska jag kolla på Tomten är far till alla barnen med Karro, Mickis och Frittan :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt!!

2010-12-18 @ 14:05:54
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0