Ser fram emot en lugn helg!

Imorgon ska jag och Frida iväg och lämna plasma och efter det bär det iväg till IKEA. Jag är grymt taggad, var år och dag sedan jag var ute på IKEA sist. Är i desperat behov av galgar så sen ska jag åka hem och organisera i min garderob :) Ska iväg och träna en sväng också och sen blir det middag med Sanna och slappa framför en Wallanderfilm.

Lördag blir det stan med Sannis och Martina och förhoppningsvis lite shopping, god middag innan Milan möter Palermo.

Söndag kommer förmodligen Frida hit för lite plugg, ska traska iväg och lämna in en tipsrad och sen iväg och träna boxning med Karro :)

Måste dessutom plugga, jag som aldrig pluggar på helgen men nöden har ingen lag. Städning står också på schemat - en lugn och stillsam hemmahelg som jag välkomnar :)

Snart - Lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0