Mys-lördag!

Mamma ringde och väckte mig halv nio av någon konstig anledning. Då klev jag upp och stannade uppe i en timme innan jag gick och la mig och sov till klockan 13.00 igen :P
Därefter har jag varit ute på en prommenad i det fantastiska vädret och lagat matlådor med spagetti och köttfärssås. Ett tips är att ha i en burk med Milko's lyx-creme fraiche fetaost och toltorkade tomater i köttfärssåsen, det blir mycket smakfullt.

Runt 19 ska jag träffa Frida på stan och köpa godis och andra onyttigheter, sen drar vi hem till henne för att äta och mysa =)


Min lunch idag, det var väldigt gott!


Kommentarer
Postat av: elin

Myyys! :D

2009-09-19 @ 17:05:14
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0